Lov og fakta om skolen

Her skaber du dig et hurtigt overblik over lov & fakta omkring vores skole.

Kvalitetsrapporter

Folkeskolens kvalitetsrapport er et værktøj til at styre efter mål og resultater. Den skal vise kommunalbestyrelsen hvordan kommunen og dens skoler lever op til de politiske mål - læs mere:

Kvalitetsrapporter i Holbæk Kommune

Afgangskarakterer

Undervisningsministeriet byder velkommen til åbenhedsinitiativet, hvor du kan finde en række relevante tal for de danske skoler. Formålet med åbenhedsinitiativet er at præsentere skoletal, der gør dig i stand til at sammenligne skoler med hinanden og se skolernes tal over for kommune- og landstal.

Initiativet er tænkt som et værktøj, hvor forældre, skolebestyrelser, skoleledere, lærere og andre interesserede kan få et samlet og brugervenligt overblik over, hvordan skolerne klarer sig på en række relevante parametre -  Her vil du blandt andet kunne se, hvordan eleverne trives på skolen, og hvordan de klarer sig efter 9.-klasseprøverne. Du kan læse mere og se tallene på Børne- og Undervisningsministeriets hjemmeside.

22.03.2023