Velkommen i SFO

SFO'erne er en sjov og tryg mellemstation mellem skolen og hjemmet. Her har børnene mulighed for at udfolde sig eller fordybe sig og udvikle fællesskaber.

Fakta om SFO'erne i Holbæk Kommune

• Pasningsgaranti fra 0. - 7. klasse, både før og efter skoledagen
  • Dit barn skal tilbydes SFO plads på den skole det går på
  • Tilbud om lektiehjælp i SFO'en (der er ikke tilknyttet lærere til lektiehjælpen. Niveauet svarer til den lektiehjælp, barnet modtager i hjemmet)
  • 19 lukkedage om året

Når du skal skrive dit barn op til SFO foregår det via Pladsanvisningen. På Holbæk Kommunes side om pladsanvisning kan du læse mere om takster og tilskud m.m.

Gå til Pladsanvisningen

Vejledning til ind- og udmeldelse af SFO

Nærmere oplysninger om lukkedage og fællespasning gives af skolens SFO. Få overblikket her:

Ferieplan og vigtige datoer

SFO'ens læreplaner skal godkendes af skolebestyrelsen. Det er også skolebestyrelsen der fastsætter åbningstiderne. De må dog ikke overstige 52 timer om ugen.

09.01.2023

Kontakt SFO